Onze
WERKWIJZE
“De grootste brand begint met een klein vonkje.”
Goed werkgeverschap is van cruciaal belang. Door met Avea Vertrouwenspersonen een samenwerking aan te gaan, krijgen al jouw werknemers 24/7 toegang tot een vertrouwenspersoon met certificering. Hiermee waarborg je een veilige werkomgeving voor jouw medewerkers én voldoe je aan de vereisten van de Arbowet met betrekking tot een PSA-beleid.
![](http://www.avea-vertrouwenspersonen.nl/wp-content/uploads/2024/04/pexels-charlotte-may-5965545-min-1-scaled.jpg)
Stap 1
AANVRAGEN
Je stuurt een mail naar ons met jouw vraag.
Lees meer
Wil je graag meer informatie over onze diensten? Of heb je vragen waar je antwoord op wilt hebben? Geen probleem! Je kunt altijd een mail naar ons sturen. Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen op je vraag te reageren en te laten weten wat avea-vertrouwenspersonen voor je kan betekenen.
![](http://www.avea-vertrouwenspersonen.nl/wp-content/uploads/2024/04/pexels-karolina-grabowska-4476636-2-scaled.jpg)
Stap 2
CONTACT
Wij nemen contact met je op en maken, geheel vrijblijvend, een afspraak met je.
Lees meer
Na het ontvangen van je bericht, nemen wij contact met je op. Onze medewerkers streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk te doen. We begrijpen dat je misschien dringende vragen hebt of direct hulp nodig hebt. Daarom willen we ervoor zorgen dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, plannen we graag een afspraak met je in. Deze afspraak is volledig vrijblijvend, dus maak je geen zorgen! Op die manier kunnen we persoonlijk bespreken wat jouw specifieke behoeften en wensen zijn.
![](http://www.avea-vertrouwenspersonen.nl/wp-content/uploads/2024/04/pexels-fauxels-3184465-scaled.jpg)
Stap 3
AKKOORD
Jouw medewerkers krijgen toegang tot onze vertrouwenspersonen.
Lees meer
Door toegang te bieden tot onze vertrouwenspersonen, geef je je medewerkers de mogelijkheid om issues en problemen met betrekking tot hun welzijn te bespreken. Of het nu gaat om werk gerelateerde stress, persoonlijke problemen of andere zaken waar zij tegenaan lopen, onze vertrouwenspersonen zijn er om hen te helpen.
![](http://www.avea-vertrouwenspersonen.nl/wp-content/uploads/2024/04/pexels-anna-shvets-5257224.jpg)
Stap 4
INCIDENT
Is er sprake van ongewenst gedrag? Dan contacteren jouw medewerkers ons en staan wij klaar.
Lees meer
In geval van een incident staan wij altijd voor je klaar. Als je medewerkers behoefte hebben aan directe hulp of ondersteuning, kunnen ze contact met ons opnemen. Wij begrijpen dat sommige situaties met spoed moeten worden aangepakt, en daarom willen we ervoor zorgen dat we snel kunnen reageren.
Onze vertrouwenspersonen zijn ervaren en getrainde professionals die weten hoe ze in dergelijke situaties moeten handelen. Ze bieden emotionele steun, begeleiding en praktische oplossingen. Of het nu gaat om een noodgeval, een conflict op de werkvloer of andere zorgen, wij staan klaar om te helpen.
Bij Avea Vertrouwenspersonen geloven we dat het welzijn van je medewerkers essentieel is voor een succesvolle organisatie. Daarom bieden we een uitgebreide ondersteuning door middel van onze vertrouwenspersonen. Van het aanvragen van informatie tot het afhandelen van incidenten, wij zorgen ervoor dat je medewerkers altijd kunnen rekenen op de juiste hulp en ondersteuning.
CONTACT
Kantoor
Seigermolenweg 1
7587 AD, De Lutte
E-mail
info@avea-vp.nl (algemeen)
Telefoon
+31 (85) 7731960 (kantoor)
![](http://www.avea-vertrouwenspersonen.nl/wp-content/uploads/2024/04/image.png)
aangesloten bij:
Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen!
Laat hieronder jouw e-mail achter voor onze nieuwsbrief.